هومان ، شیرین ترین فصل زندگی عاشقانه مامان و بابا

هومان کنجکاو من

1395/11/10 0:21
نویسنده : فریبا
283 بازدید
اشتراک گذاری

هومان جون من،اگه از من بپرسن سه تا از بارزترین ویژگیهای شما رو بگم من اول میگم فهیم،دوم میگم کنجکاو،سوم هم مهربون.

چند روز پیش اندر مضرات نوشابه و دلایل اینکه چرا نباید نوشابه خورد برات میگفتم که خودرن. نوشابه باعث تحلیل رفتن استخونا میشه،و این موضوع باعث میشه خوب رشد نکنیم و اگه زمین خوردیم احتمال شکستگی استخونامون بیشتر میشه.

شمام هاج و واج نگام میکردی ،بعد از کمی فکر کردن ازم پرسیدی اتخون (استخون) چیهههه؟

منم گفتم استخون یه چیز سفتیه توی بدن ماست مثلا این انگشت رو ببین،توش استخونه،

بعد گفتی ببینمششش

گفتم نمیشه دیدش،روش گوشت و پوسته،ولی قبلا استخون مرغ رو دیدی ،شبیه همونه،

دوتا دستت رو گذاشتی رو سرت و پرسیدی اینجا چیههه؟ 

گفتم اینجام استخونه،به استخون سر میگن جمجمه

دوباره انگشتت رو نشون دادی و پرسیدی توش چیههه؟ 

گفتم استخونه

بازم گفتی ببینمش

گفتم شب میریم خونه عزیز طاهره اونجا عمو جواد بت نشون میده،

شبم درحالی که داشتی عکس های اناتومی رو میدی با دقت انگار که تو کلاس درس بسیار مهمی نشسته باشی به حرفای عمو جواد گوش میدادی وپلک نمیزدی،

شکر خدا بالاخره فهمیدی استخون چیه

به شما گفتم مواد غذایی وجود دارن که استخونا رو قوی میکنه،مثل شیر،دوغ،پنیر،ماست ،در حالی که نوشابه ضعیفش میکنه

بعد از شما پرسیدم نوشابه میخوای؟

دستات رو. به نشونه نه تکون دادی و گفتی نوشابه ممخام(نمیخوام) دوغ مخام (میخوام)

و این شد که از ان روز تا کنون در حد انفجار دوغ می نوشی و بعد انگشتات رو نشون میدی و میپرسی اتخونام چی شددد؟ منم میگم قوی شدددد😂😂😂💋💋💋

پسندها (2)

نظرات (0)