هومان ، شیرین ترین فصل زندگی عاشقانه مامان و بابا

شیر مرد من تنها در خانه میماند

1396/8/23 11:38
نویسنده : فریبا
233 بازدید
اشتراک گذاری
شیر مرد مامان امروز اولین باره که مجبور شدم مدت طولانی حدود دو ساعت تو خونه تنهات بذارم،یاد گرفتی تلفن رو جواب بدی و خودت رو با وسایلت مشغول کنی،دفعه پیش حدود نیم ساعت تنها موندی و هیچ مشکلی نداشتی،امروزم برخلاف میل باطنیم مجبور شدم تنهات بذارم،آخه یه کم مریض شدی و نمیتونی بری مهد کودک،بابا هم گرفتاره،منم هفته پر مشغله ای رو پشت سر میذارم
که شکر خدا یکی از پر استرس تریناشون همین الان تموم شد، و تنها آرامش من از تو گفتن و با تو گفتنه، به قول این اصطلاحات جدید مرسی که هستی
عشق جان من دو روز پیش گوش درد شدی و مجبور شدیم بریم اورژانس بیمارستان و اولین آمپول زندگیت رو دریافت کردی،قربون اون اشکا و فریادهات بشم چقدر برام سخت بود تحمل دیدن درد کشیدنت هم بخاطر گوشت و هم آمپولت. گوش دردت سریع آروم شد ولی الان که دو روزه که از آمپول زدنت میگذره هنوز موقع نشستن احتیاط میکنی دردت نیاد،بازم مامان فدای اون احتیاطت بشه
من به شما شیر مرد خودم افتخار میکنم که اینهمه صبورانه داروهات رو مصرف میکنی و با مامان همکاری میکنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)